100630

Nu är det lite över en vecka sedan jag slutade jobba och gick på mammaledighet. 
Gissa om jag njuter?! 
Det är varmt och skönt och Benjamin älskar vara ute och härja hela dagarna. 
Dock måste jag klaga lite.. Och det är att det blir så jävla, äckligt varmt inne när solen ligger på. 
Just nu har vi ca 30 grader i sovrummet på kvällarna och ingenting hjälper för att få det svalare. 
Nu har vi fått låna en fläkt av chrilles föräldrar, hoppas på att det hjälper! 

Nu är det ca 3 veckor kvar till BF. Idag var jag hos barnmorskan och allt ser bra ut. 
Jag har haft en väldigt lätt graviditet denna gången (tack och lov) så nu de senaste gångerna har besöken bara tagit typ 15 minuter och det var likadant idag :P 
Men. Jag fick ett positivt besked! 
Bebis har vänt sig neråt, är nästan helt fixerad och har trängt sig ganska långt ner i benet. 
För att vara omföderska så är det väldigt bra! Oftast så fixerar sig bebisen väldigt sent eller precis innan den föds när det gäller omföderskor. 
Så nu håller vi tummarna på att lilla fröken bestämmer sig för att titta ut snart!  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback