140129


Idag är det "bara" 6 dagar kvar tills vi ska på ultraljud. Och gissa om jag längtar?! 
Jag säger SÅ ofta att tiden går så fort och ibland känns det som att jag knappt hinner med. 
Fatta att jag redan är i v 19! 
Men... Trots detta så kommer vi aldrig fram till den dagen då det är daga för UL.
Som tur är så kommer de närmaste dagarna förmodligen att gå fort. 

Idag är jag ledig, då går ju dagarna alltid fort, så jag ska lägga mig och vila lite sen när Benjamin sover. 
Sen ska jag försöka hinna med att baka lite inför helgen och ikväll ska jag på bio med Therese :) 
Imorgon fyller jag år. 25 år! Vad hände där? 
25 är ju iallfall värt att fira så imorgonkväll är vi ett gäng som ska ut och äta :) 
På fredag jobbar jag 13-19 sen måste jag göra färdigt allt inför lördag då familjen kommer på födelsedagsfika :) 

Jag har tagit semester i helgen så på söndag ska jag njuta av att för första gången på väldigt länge vara ledig tillsammans med Chrille. 
Så något mysigt ska vi väl försöka att hitta på :) 

Sen är det ju typ tisdag :) 
Så, nu får gärna tiden rulla på lite för jag dör snart av nyfikenhet över att få veta vad det är som gömmer sig därinne :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback