140126

Åh, herregud. Här har det hänt grejer sedan sist jag skrev! 

Både bra och dåligt.. 

- Vi har gjort iordning Benjamins nya rum. Det är fortfarande inte helt färdigt. Det ska fortfarande upp gardiner, tavlor och in en ny byrå. Men jag tror att det blir väldigt bra när det är färdigt. Än så länge är jag iallafall nöjd :) 

- Pappa har blivit friskförklarad från den jävla cancern!! Detta beskedet fick vi några dagar innan jul, så gissa om vi hade en bra jul?! 

- Både jag och Chrille fick ledigt över jul. Så vi lyckades med att ha två helt fantastiska dagar med våra familjer :) 

- Vi har firat Benjamins 2 årsdag. Två gånger om. Kan säga att jag var helt slut efter att ha arrangerat två stycken kalas, plus att jobbat "julrusch" på jobbet. 

- Jag har hittat en ny, helt underbar vän. Therese. Hon jobbade hos oss under sommaren. Man kan säga att det var "kärlek vid andra ögonkastet" för det var inte förrän hon slutade hos oss som vi började umgås :P 

- Vi har firat in det nya året hemma hos oss med ett underbart gäng och god mat. 

- Mamma har blivit sjuk. Hon har varit sjukskriven ett tag nu och kommer antagligen vara ett tag till. Men detta får bli en historia för sig själv då vi inte vet särskilt mycket egentligen. Nu väntar vi på provresultat. Innan vi har fått dem så vill/kan jag inte säga så mycket mer. 

- Men det bästa av allt.. Jag är gravid igen! :D Vi går in i v.19 imorgon så nu är det snart halvvägs <3 
Vi har dock inte varit på det stora ultraljudet än så vi vet inte vilket kön det är. Men det ska vi allt försöka ta reda på ;) 
Så, det är detta vi försöker fokusera på mitt i allt elände. Det underbara som komma skall och givetvis Benjamin och hans utveckling. Det är så roligt att se honom! Just nu är han inne i en period när det händer så himla mycket. 
Han utvecklas och blir en stor pojke mer och mer för varje dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback