140210

Jag har varit sängliggandes sen i torsdags. 
Bara sovit, sovit och sovit. Och när jag inte har sovit så har jag bara orkat att sitta i soffan. 
Jag nämnde ju tidigare att det började redan i tisdags när jag nådde dåligt hela dagen. 
Sen eskalerade det under Torsdagen. 

Jag gick upp och duschade innan jobbet. Men var tvungen att sätta mig ner i duschen.
Det bara snurrade i huvudet på mig vilket gjorde att jag blev illamående. 
Stönig som jag är så tänkte jag att "det går över snart" så jag duschade färdigt och började göra mig iordning. 
Kunde återigen inte stå upp utan att det bara snurrade i huvudet, så fick sitta ner och göra mig iordning, fortfarande inställd på att åka till jobbet. 
Men när illamåendet inte gick över fick jag inse att jag inte kunde gå till jobbet. 
Det fanns inte en chans att jag skulle kunna jobba 9 timmar om jag inte ens kunde stå upp under den kvarten som det tar att göra mig iordning. 

Så, efter det har jag bara sovit. 
Sovit middag i flera timmar och ändå sen gått och lagt mig vid 20-tiden och sovit hela natten. 

I lördags började jag äntligen känna mig lite bättre. 
Så under dagen orkade jag både plocka ur diskmaskinen och köra igång en tvättmaskin. Fast jag var tvungen att sova lite mellan det :P 

Igår var det mycket bättre. 
Så mycket bättre att jag till och med orkade både duscha och göra mig iordning samt komma utanför dörren en stund! 
Det satt fint med lite frisk luft efter att ha varit inne i 4 dagar :) 

Idag känner jag mig äntligen som mig själv igen. 
Skönt också att få mjukstarta med ett kort pass på jobbet, 17-20. 

Hoppas att det håller i sig såhär :) 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback