140207

Oj oj oj.. Jag är så himla lycklig! 

Nu har vi äntligen varit iväg på ultraljudet och allt såg jättebra ut. Alla delar sitter där de ska och bebis växer som den ska :) 

Vi fick BF flyttat från 30/6 till 4/7. Så det var skönt att det inte blev så många dagars skillnad :) 

Jag har hela tiden varit helt säker på att det är en flicka. 
Fråga mig inte varför, men säker har jag varit. 
Jag trodde att Benjamin var en pojke och då hade jag ju rätt ;) 

I måndags pratade jag med mamma som la fram frågan: 
"Vad gör du om det är en pojke?" 
Jag som helt har uteslutit att det skulle kunna vara en pojke blev helt ställd.
Det har jag ju inte ens tänkt på! 

Snacka om att jag var nervös när det var dags för ultraljudet! 


Ni kan väl gissa vilken lättnad och lycka som rusade genom kroppen när hon berättade att det blir just en flicka!

Självklart så handlar allt om att bebisen ska vara frisk så i slutändan spelar det egentligen ingen roll vilket kön det är. 
Men jag är ändå SÅ glad över att det äntligen ska komma en flicka till släkten :) 

Så, nu ska jag börja att gå igenom Benjamins gamla bebiskläder och sälja en del plus att jag måste ju planera in en resa till Ullared ;) 
Vi har nästan ingenting från Benjamin som man skulle kunna sätta på en flicka. 
Va synd! ;) 

Kommentarer
Postat av: Susanna Pettersson

Vi kan ju byta kläder med varandra!

Svar: Ja, men varför inte? :)
Sofie

2014-02-07 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback