140202

Vilken bra helg jag har haft! 

Helgen började redan i torsdags, då vi firade min födelsedag på Restaurang Alfie. Mycket god mat, 3-rätters såklart, och väldigt mycket skratt. 
En perfekt kväll helt enkelt :) 

I lördags hade vi familjerna och några vänner här för att fira. 
Det var fullt hus kan man säga! 
Jag visste att vi inte bodde så stort redan innan. Men efter detta kände jag verkligen att det inte var tillräckligt stort :P 
Men vi fick trots allt ihop det och det blev väldigt lyckat! 


Idag blev det en biltur till Strömstad för vår del. 
Jag och Chrille har sagt hela veckan att vi ville hitta på något nu när vi, för en gångs skull, är lediga tillsammans. 
Men trots detta så kunde vi inte hitta på något. 
Till slut kom vi fram till Strömstad. 
Dock blev det inte riktigt så bra som vi hade hoppats på då Benjamin blev åksjuk typ 5 km innan vi va framme och spydde i bilen. 
Inte så lyckat! Så när vi kom fram till Nordby fixade vi lite att äta till Benjamin, gick runt i kanske 40 minuter sen åkte vi hem. 
En riktigt snabb visit kan man säga. 
Men det var mysigt och Benjamin skötte sig alldeles utmärkt! 
Inte ett enda gnäll på hela tiden, inte ens när han var dålig. 
Mammas duktiga kille ❤️ 

Så, nu sitter vi i soffan och slappar. 
Snart dags för sängen skulle jag tro :) 

Sen kan vi äntligen börja den kommande veckan så att det kan bli dags för ultraljud någon gång :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback