140409

Jag tror att jag åker iväg på semester snart. Själv.. 
Benjamin hade ju, som sagt, vattkoppor förra veckan och det var en riktig pärs med diverse läkarbesök, kontakt flera gånger dagligen med 1177 och stress över att han var så sjuk. 
Innan det var han frisk i en vecka efter att ha haft hög feber i en vecka, även då diverse läkarbesök, provtagningar och kontakt med 1177. 

Nu är det dags igen.. Han har inte ens varit frisk i en vecka. Var jätteglad över att få komma tillbaka till dagis, men det varade bara 2 dagar. 
Eftersom att han har feber idag så blir han hemma imorgon och på fredag är han och Chrille lediga. 
Så det går nästan en vecka igen innan han får komma tillbaka till dagis. 

Så. Jag tar snart en paus från allt detta. Jag orkar inte mer! 
Inte nog med att man ska ta vabba stup i ett. Jag har dessutom ett heltidsjobb, jag är gravid och det händer en massa annat skit runt omkring oss. 
När ska man hitta energin till att ta hand om allt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback