Mary Kay

Igår var jag på utbildning + Guest Event med Mary Kay.
Det var två stycken från huvudkontoret som var här och föreläste. Och om dom var bra!
Under utbildningen var det inte som att sitta på en vanlig, tråkig kurs utan det var avslappnat, fullt av energi och väldigt intressant att lyssna på!

Idag känner jag mig full av energi och idéer.
Efter att jag lämnade igår kände jag mig otroligt pigg och sprudlade av glädje, trots att jag hade suttit på en stol i 5 timmar.

Tänk att man kan känna sig så peppad bara av att vara på en utbildning!

Så, ikväll kör jag igång mitt öppna hus. Dock verkar det tyvärr som att det inte blir så mycket folk.
Men jag ska ändå förbereda och göra det fint här hemma.
Jag ska även baka en chokladtårta så att jag har lite fika att bjuda på för de få som kanske kommer :)

Nu sover Benjamin så jag ska nog passa på att börja fixa lite när jag ändå får göra det i lugn och ro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback