140513

Japp, igår tog det "bara" nästan 5 timmar på akuten.
Och domen blev: en tå ur led och en rejäl spricka i foten.
Så nu är det kryckor som gäller i några veckor, plus att jag är sjukskriven i minst 3 veckor. Tjoho! :(
Tån fick dom dra rätt. Jävlar va ont det gjorde!
Men inget gips iallafall, så det är ju något positivt :P

Så, nu är det inte mycket planerat. Inte för att att det var det innan men då visste jag iallafall att det var jobb som gällde.
Men nu är jag sjukskriven fram tills vi åker på semester så jag kommer inte jobba på typ 5-6 veckor :O

Så, nu får vi se hur vi kan fördriva dagarna nu då. Tur iallafall att Chrille är hemma så att jag inte skulle vara själv med Benjamin. Då skulle vi ha haft ett problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback