130513

Jävla helvete också! Nu sitter jag på akuten.. IGEN!!
Hur jäkla klantig får man vara?!
Jag har lyckats med att sparka i foten. I soffbordet denna gången. Men samma fot!
Men denna gången är det nog dock värre än förra gången.
Ena tån pekar åt helt fel håll. Det kan ju inte vara ett gott tecken.
Men nu är det bara att vänta och se vad som händer.

Äta orkade jag inte göra hemma heller. När man har så ont att man mår illa så är inte mat det första man tänker på.
Så nu sitter jag här och är hungrig som få också.
Hoppas att det går fort så att jag kan få åka hem och äta!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Men stackare !! hoppas det gick bra tillslut !

2013-05-14 @ 12:30:57
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback