300313

Glad påsk på er!

Här är det väldigt lugnt.
Vi skulle egentligen ha sovit hos mamma och pappa inatt men jag är helt slut efter att ha jobbat 06,15-14 idag.

Kan säga att jag kände mig inte som en kung när klockan ringde kl 04,30 imorse. Speciellt när det blev sent igår.
Freja & Christine kom förbi igår.
Vi skulle käka tacos och kolla på hockeyn. Sen hade jag tänkt att gå och lägga mig.
Men så blev det inte. Istället började vi spela Gin rummy när hockeyn var slut.
Väldigt genomtänkt att börja spela kortspel som tar typ 2 timmar när klockan är läggdags :P
Men trevligt var det :)

Idag efter jobbet åkte vi direkt till skattkärr. Där blev det lite mat och prat :)
Benjamin och Axel härjade järnet. Som vanligt när dom ses :)
Så himla mysigt att sitta och titta på när dom leker tillsammans :)
Efter maten kände jag att jag fick mer och mer hemlängtan så vi åkte ganska snart efter det.

Så nu sitter vi i soffan och bara degar.
Ska kolla på lite serier innan det blir tidigt i säng.
Imorgon blir det jobb 14-23,15. Dryg tid men gött betalt när det är söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback