210313

Jisses, vilken sjusovare till son vi har!
Idag fick vi väcka honom kl 10.30!!
Vi har en babyvakt med kamera. Den har en funktion med musik. Så vi kan sätta på lite lugn musik härifrån så spelar det i hans rum.
Så det gjorde vi förut. Han vaknade direkt och satte sig upp och började digga.
Jag tittade i kameran när Chrille gick upp för att hämta honom. Så fort han kom in så la Benjamin sig ner igen och tittade på Chrille typ som att "jag vill inte gå upp än".
Godingen :)

Just nu sitter han i sin stol och målar lite.
Jag fattar inte hur det är möjligt, men han börjar att se väldigt trött (!) ut.
Det beror väl kanske på att han är van vid att sova middag vid denna tiden. Så han blir automatiskt trött vid denna tiden.

Igår hade vi en heldag med Sara och Axel.
Tanken var från början att vi skulle passa Axel en snabbis medan Sara var hos frissan.
Men det slutade med att dom var här hela dagen.
Himla mysigt!
Det är så kul att se hur Axel verkligen tar hand om Benjamin. Och Benjamin fullständigt älskar Axel.
Allt som han gör härmar Benjamin. Och Benjamin skrattar som bara den när Axel busar.
Så jäkla goa :) ❤
Benjamin slocknade på två röda när jag la honom och jag hörde inte ett pip på hela kvällen. Skönt! :)

Idag blir det Råstekt potatis och fläskfilé till lunch. Så jag ska snart börja förbereda det. Mumma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback