170313

God morgon!
Nu är det min jobbhelg igen. Eller ja, halva är ju redan gjord.
Igår jobbade jag 06,15-14. Jag sov så jävla dåligt under natten, antagligen för att jag var rädd för att försova mig, så ju mer dagen gick, desto sämre mådde jag. Till slut kände jag mig helt bakis. Och eftersom jag kände mig bakis så orkade jag inte äta.
Så när jag slutade kl 14 var jag helt slut i hela kroppen. Mådde så jäkla dåligt!
Åkte hem och gick och la mig direkt, däckade som en klubbad säl.
Chrille väckte mig vid 16-tiden. Då hade Sara, Joakim och Axel kommit. Dags för hockey och tacos.
Så det var bara att ta sig upp.
Mycket trevligt hade vi det iallafall och efter jag hade fått i mig lite mat så kände jag mig lite bättre.
Men, det blev ändå tidigt i säng.
Däckade vid 22-tiden, vilket är väldigt tidigt för oss, och sov hela natten utan att vakna till Benjamin vaknade vid 9-tiden.
Så nu ska jag bara få i mig lite mat så att jag kan få krafterna tillbaka innan jag börjar jobba.

Så, idag blir det jobb 14-23,15. Det är alltid lika skönt när det är söndag på jobbhelgen för då vet man att det snart är fredag ;)
Men först ska jag ta mig igenom monster-passet idag!

Nu får det nog bli frukost snart.

Ha en bra söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback