110313


Vilken bra helg jag har haft!
I lördags kom Tony, Rebecka och Tova förbi på lite fika.
Tova har blivit så stor! Jag fattar inte att hon är 5 månader redan!
Sen på eftermiddagen färgade jag håret, igen.
Jag har ju haft svart väldigt länge nu. Men jag är så jäkla trött på det. Saken med svart är att det är snyggt när det är nyfärgat. Sen blir det dassigt och utväxten syns väldigt väl.
Så nu har jag försökt att få det lite ljusare. Men när jag har gjort avfärgning så har det blivit väldigt ojämnt. Och det har det alltså blivit sen när jag har lagt i den färgen jag vill ha.
Så det har sett för jävligt ut!
Men nu när jag gjorde avfärgning igen så var det inte så mycket mörkt som behövdes bort, så det blev jämt och fint sen när jag la i den bruna färgen.
Så nu har jag en hasselnöts brun färg i håret.
Jag är jättenöjd! Skönt att vara lite ljusare nu när våren kommer också :)

Efter att jag hade färgat färdigt håret så åkte vi till mamma och pappa för att lämna Benjamin.
Det gick lika bra som vanligt :)

Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning och gick över till Henrik och Helena för en fördrink.
Vi hade bokat bord på koriander, så åkte dit efter en stund.
Käkade väldigt god mat, drack drinkar, hot shots, tequila och dansade!
Himla trevlig kväll. Och det var så skönt att komma ut och se nya ansikten! :)

Igår var jag på domarkurs. Jag va väldigt trött när klockan ringde. Men det är skönt att ha det avklarat nu :)


Henrik och Helena tog lite kort i lördags. Ska försöka få tag på dom så att ni kan få se den nya hårfärgen, då denna bilden inte visar det särskilt bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback