060313

God morgon!

Idag är jag ledig. Det ska bli skönt efter att ha jobbat hela helgen :)
Plus att dom ska spela in Halv åtta hos mig på jobbet idag. Så jag är ännu mer glad över att vara ledig. Jag har ingen lust med att vara med på tv :P
Men, jag får försöka ta reda på när det sänds iallafall så att jag får se det ;)

Vi får se vad vi kan hitta på idag. Det är inget roligt väder ute, så jag är inte sugen på att gå ut och leka.
Men men, något kan vi säkert hitta på :)
Kanske öppna förskolan? :)

Igår fick jag hem mitt Mary Kay paket som jag beställde i söndags.
Med där har jag beställt Frans- och brynserumet. Så igår började jag med den 30-dagars kuren.
Jag tog en bild på fransarna igår, utan smink, och så ska jag ta en bild igen när kuren är färdig. Så får vi se vilken skillnad det blir :)
Jag återkommer med det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback