040313

Fjärde mars! Vart tar tiden vägen?! Jag har redan jobbat i en månad. Känns som att jag började jobba heltid förra veckan. Herregud...

Idag är det måndag. Det betyder att det snart är fredag. Är det något annat än måndag och fredagar?
När ska man hinna med allt?
Jag har en del saker som jag skulle behöva göra. Men just nu har jag inte tiden till det. Och när jag är ledig på dagen så orkar jag inte :/
Men på onsdag är jag ledig hela dagen. Då måste jag försöka fixa en del.

På lördag blir det utgång! Jag är så jäkla taggad redan nu!
Vi har varit på en del hemmafester på senaste. Men jag vet inte när jag va UTE senast. Ska bli himla roligt!
Och Christine; nu räknar jag med att du följer med! Vem vet när jag går ut nästa gång? ;)

Idag ska jag jobba 17-20 (skittid) så jag ska snart ta å göra mig iordning och sen fixa lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback