140613

God middag!

Just nu sitter vi vid poolen och njuter av den sista hela dagen här i Turiket.
Imorgon vid ca 11.30 åker bussen från hotellet mot flygplatsen och vi börjar vår resa hemåt.

Det ska, faktiskt, bli ganska skönt att komma hem igen.
Även om vi lever som gudar här. Njuter av solen och värmen och bara har det gött.

Men, alla Benjamins rutiner är som bortblåsta. Och jag börjar bli redigt trött på maten.
Så imorgon ska vi grilla med Freja & Christine och det ska bli SÅ gott med potatisgratäng!!
Men ännu skönare ska det bli att lägga Benjamin i sin säng. De här veckorna har det inte varit någon ordning alls på hans sovande på kvällarna så han har varit vaken fram till kl 02 en del kvällar!
Detta för att han har somnat i vagnen, vid kl 19 som vanligt, men har vaknat efter ca en timme och tyckt att han har sovit färdigt.
Så då har det tagit en bra stund för honom att bli trött igen.
Snacka om att man blir sliten då. Det hade ju funkat om han hade sovit lite längre dagen efter, men han vaknar ändå kl 08 och är utvilad. Men det är inte mamma :P

Så det är nog det jag saknar mest.
Förutom Christine då såklart! :)
Min vapendragare och bästa vän. Blir helt tomt utan henne nu när vi inte har pratat någonting, förutom på sms, på två veckor!

Nu är det snart dags att börja tänka på att få Benjamin att sova.
Kan hända att jag också vilar lite. Det får man faktiskt när det är semester ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback