Buzzador - Storytel

Nu har jag blivit utvald att medverka i en kampanj för Buzzador igen :)

Denna gången är det en app, som finns för både iPhone och Android, Storytel.

Det är en app med ljudböcker.
Nu får jag prova denna app helt kostnadsfritt och lyssna på hur många böcker jag vill i 30 dagar.
Det finns över 5000 titlar att välja mellan så det blir inget problem att hitta något att lyssna på.
Jag har faktiskt redan gjort en lista med ca 10 böcker som jag vill lyssna på :P

Det är superlätt att komma igång med appen.
Det enda som krävdes var en mailadress, ett lösenord samt ett kontokort att koppla kontot till.
Sen var det bara att ladda ner appen och köra igång!

Varför behöver jag ett kontokort om det är gratis?
Jo, tjänsten går sedan över i en prenumeration som kostar 169kr/månad för att få tillgång till obegränsad lyssning.
Det positiva är att jag kan när som helst avsluta min prenumeration och det är ingen uppsägningstid.
Så, om jag känner att jag inte hinner lyssna tillräckligt mycket under dessa 30 dagar för att känna att det är värt att påkosta 169kr på denna tjänsten så kan jag genast säga upp.
Perfekt!

Jag har även möjligheten att ge bort en valfri "bok" till Dig!
Det kostar dig ingenting, men det är samma villkor för dig som det var för mig, man måste välja om man vill betala med kort eller mot faktura för att kunna öppna ett konto.

Så, nu ska jag börja att lyssna på en bok av bloggaren/författaren Fredrik Backman.
Boken heter En man som heter Ove.
Jag har hört att den ska vara väldigt bra plus att jag följer även hans blogg.
Skriver han lika bra och roligt i boken som han gör i bloggen så kommer den helt klart vara bra!

Vill du ha en fri bok?
Skriv din mailadress i kommentarsfältet eller skicka ett sms till mig med mailadressen så skickar jag en länk till dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback