130725

Hallå!

Det dröjde visst inte så länge innan jag fick lite inspiration till att skriva :P
Eller ja.. Jag ska egentligen gå ut mer med en "efterlysning" snarare än att ge er en update på vad som händer :P

Såhär är det iallafall. Häromdagen, typ igår, fick jag äntligen det infallet jag har väntat på.
Jag är nu redo för att låta Benjamin sova i vanlig säng!
Och det känns SÅ skönt. Jag har verkligen väntat på detta men jag tror att Chrille har väntat mer ;)

Så, nu ska vi slå på stort. Han ska inte bara få en ny säng. Han ska få ett nytt rum!
Vi har ett gästrum (läs skräprum) som i princip bara har stått sen vi flyttade in.
Vi har inte velat göra något speciellt med det då vi hela tiden har haft i åtanke att Benjamin en dag ska få det rummet.
Så nu är det alltså dags :)

Det jag efterlyser nu är sidor, butiker mm som har fina möbler och inredning till ett barnrum, det ska inte heller kosta multum .
Ikea kan ni utesluta för där har vi redan kollat :P

Kom gärna med idéer på hur vi skulle kunna göra också, eller om ni har sett någon fin tapet någonstans.

Allt är välkommet helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback