130723

Hallå där ute!

Ni få läsare som fortfarande tittar in ibland, har märkt att jag har tagit en paus från bloggen.
Vet dock inte om det är frivilligt eller ofrivilligt.
Lite både och tror jag.

Just nu är jag på jobbet mer än vad jag är hemma. Så när jag väl är hemma (oftast bara på kvällarna) så vill jag bara sitta i soffan och slappa.

Så, man skulle kunna säga att det händer inte särskilt mycket roligt här just nu.

Jag tänkte bara ge er en liten update på vad som händer.
Jag har inte glömt er, helt ;)

Jag försöka att få tillbaka lite inspiration för att blogga, den är väldigt väldigt långt borta just nu, eller så återkommer jag när det faktiskt finns något roligt att skriva om :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback