Feb. 06, 2013

Imorse var jag uppe tidigt.. Eller ja, kl 08 är sovmorgon för de flesta med småbarn ;)
Men jag var uppe först iallafall. Både Benjamin och Chrille låg och sov när min klocka ringde.
Och varför hade jag ställt klockan?
Jo, för idag var det äntligen dags för mitt frisörbesök!
Och i vanlig ordning var det självfallet tvunget att finnas tid för att fixa ansiktet och dricka kaffe :)

09,45 var jag hos frissan och jag blev hur nöjd som helst!
Denna gången blev det lugg. Har haft det några gånger förut men nu var det många år sedan!
Känns bra iallafall :).

När jag kom hem var det helt tyst. Fick nästan en chock, trodde att Benjamin fortfarande låg och sov.
Men det gjorde han inte. Han satt i pappas knä och myste. Med 39 graders feber :(
Jag som hade en massa ärenden planerat idag ju! Typiskt :(
Får se om jag kanske åker iväg själv en snabbis och fixar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback