280213

Igår var jag ledig. Då var jag sjuk.
Idag skulle jag ha jobbat men jag är sjuk :(
Inte roligt detta!
Imorse när jag vaknade kände jag mig lite piggare. Så jag tog med Benjamin till frisören. Men när vi kom hem var jag helst slut. Så det var lika bra att stanna hemma från jobbet.

Det gick bra hos frisören. Benjamin tyckte att det var lite läskigt men han skrek inte eller så. Och han blev jättefin! Han ser jättestor ut nu. Fina killen :)

Nu har vi precis lagt honom och vi ska få i oss lite mat. Vi har slarvat med det nu när jag inte har mått bra.
Men imorgon blir det andra bullar.
Då ska jag jobba, det har jag bestämt. Jag jobbar bara 13-19 så jag får härda ut även om jag inte är helt 100.

Så, krya på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback