210213

Aaah, känner mig verkligen utvilad idag!
Igår var jag ledig efter att ha jobbat 6 dagar i sträck.
Var iväg till Grythyttan på Mary Kay vid lunch. När jag kom hem var jag helt slut.
Så, vi åkte och handlade. Sen blev det inget mer gjort.

Jag började gäspa redan vid 19-tiden och hade lika gärna kunnat gå och lägga mig då. Men härdade ut till 21,30. Somnade typ direkt. Skönt!
Så när jag vaknade idag vid kl 08,40 så kände jag mig utvilad :)

Igår planerade vi in en Ullareds-resa! Så i början på April bär det av.
Jag, mamma och Sara åker ner lördag-söndag. Utan barn och karlar.
Vi har hyrt en stuga på en ranch som ligger ca 2 km från Gekås.
Ser verkligen fram emot det.
Så nu måste jag snart börja skriva en lista så att jag vet vad jag ska köpa ;)

Nu måste jag fixa frukost till en liten gnällspik ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback