010213

God morgon!

Nu är mammaledigheten officiellt över :(
Tekniskt sett började jag igår, men dom senaste veckorna har jag jobbat torsdagar så det är egentligen idag som jag gör första dagen på mitt schema.

Jag "börjar" iallafall med ett slappispass 13-19 på golvet.
Det tråkiga är att jag börjar med att jobba helgen. Imorgon är det 06,15-14 som gäller. Ska bli väldigt spännande att se hur det känns i kroppen när klockan ringer typ 05,00 (!).

Idag på morgonen har jag ansökt om dagisplats till Benjamin.
Man får söka tidigast ett halvår innan och idag är det exakt ett halvår kvar.
Tänkte att om vi inte får plats direkt så kanske vi blir först i kö iallafall.
Det är nämligen svårt att få plats här på Stockfallet.
Så nu håller vi tummarna på att vi får plats där vi vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback