130826

Update!

Idag är det två veckor sedan vi började med inskolningen på förskolan.
Nu är vi sjuka.

Chrille har haft ont i halsen hela helgen. Benjamin har hart lite feber, hosta och rinnig näsa.
Själv har jag varit ute och druckit drinkar på uteserveringar ;)

Men, det får jag sota för nu. Nu är det min tur att ha ont i halsen och vara täppt i näsan.
Som tur är så jobbar jag bara 4 timmar idag och det är i kassan, så förhoppningsvis borde det gå bra ändå.

Vi gick lös på Apoteket igår och köpte diverse saker mot både halsont och rinnande/täppt näsa. Så nu jäklar ska det kureras!

Benjamin trivs iallafall, som vi trodde, som fisken i vattnet!
Det är rena paradiset för honom att leka med alla barnen och vara ute i stort sett hela dagarna :)
Så skönt!

Plus att idag började Chrille jobba. Ännu skönare!
Jag längtar verkligen tills han också får en riktig lön. Nu är det ju nästan två år sedan vi fick två fulla löner.
Vad ska vi göra med alla pengar?!

Så, så ser det ut här just nu.
Nu försöker vi komma in i samma rutiner som de har på förskolan.
Funkar, än så länge, faktiskt ganska bra :)


Kommentarer
Postat av: Madame hoffa-En roligare mammablogg

Hej!

Nu har jag dragit en vinnare av den härliga baby-goodiebagen som du varit med i. Kika in och se vem som vann! :)
Jag drar snart igång lite nya tävlingar, och även en speciell även där riktad till gravida, missa inte det!

Ha en fin dag!

2013-09-26 @ 09:58:16
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback