TimeWise Body™ Targeted Action® Toning Lotion

De senaste dagarna har jag fått ganska många frågor om denna fantastiska kräm:

TimeWise Body™ Targeted Action® Toning Lotion

Denna är en av mina personliga favoriter när det kommer till krämer för kroppen. 
 
Efter att jag var gravid, gichip väldigt mycket i vikt och fick mycket bristningar så kände jag mig lång ifrån nöjd med min kropp. 
Jag har även gått ner mycket i vikt men det är en del ställen på magen som inte träningen tar så bra som jag vill. 
Jag vet även att det är många som har samma problem efter bl a graviditet eller viktnedgång. 
 
Så.. Denna krämen hjälper mot just detta: 
Bristningar. 
Bristningar kan aldrig försvinna helt, men man kan göra dom betydligt ljusare. 
Jag har bristningar på både mage och lår/rumpa som knappt syns längre. 
 
Stramar åt huden: 
På ställen som träning inte hjälper så bra mot så kan man hjälpa det en bit på vägen. 
Mot t ex gäddhäng, slapp mage eller rumpa/lår. 
Det är svårt att få magen helt platt igen efter en graviditet och detta har verkligen varit min hjälp! 
 
Celluliter: 
Hjälper dig att bli av med ceulluliter så att du kan gå i bikini med stort självförtroende i sommar :)
 
Så med, framför allt, koffein hjälper denna dig med dina problem-områden.
Det enda du behöver göra är att lätt massera in den på de ställen du känner att Du behöver ha hjälp.
 
Det bästa av all är att det är dryg 230 ml i flaskan så den är stor och räcker länge :)
 
 
Trackback