290413

Då var det måndag igen.
Jag är SÅ glad att denna helgen är över. Löningshelg på jobbet = kaos mycket att göra.
Igår började jag lite tidigare så det blev 13-23,15. Riktigt lång dag.
Så man kan säga att jag var redigt trött när jag slutade.

Idag är jag ledig. Ska iväg och dra ut visdomständer senare.
Buhu! :(
Typ som att det inte räcker med att jag har varit sjukskriven i flera dagar efter att jag slet av ligamentet i foten.
Nu kommer jag att bli sjukskriven imorgon och på onsdag igen :(
Blä! Det både kostar multum att gå till tandläkaren och sen förlorar jag pengar på att inte jobba.

Känner faktiskt att jag har lite panik över att gå till tandläkaren.
Jag brukar inte ha några problem med det men nu jäklar!
Har ingen lust alls med detta men måste verkligen göra det nu :(

I övrigt har det inte hänt mycket. Jag har varit hemma nästan hela förra veckan och bara vilat. Så det är därför jag har varit dålig på att uppdatera.
Det finns inget att berätta om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback