190413

Igår skulle jag ha jobbat och idag skulle jag ha jobbat. Och på lördag skulle jag till Boda Borg.
Men nu blir det inget av det.

För igår tillbringade jag hela eftermiddagen på akuten. Jäkla skit också!

Jag sparkade i foten på soffan så att det sjöng om det.
Hörde hur det knakade i foten. Första tanken var "nu bröt jag något".
Spydde av smärta och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Som tur var hade jag precis lagt Benjamin. Men otur var att Chrille var iväg och handlade så jag hade ingen som kunde hjälpa mig.
Så istället satt jag här och visste inte hur jag skulle bete mig.

Men. Efter att ha blivit röntgad två gånger så kunde de konstatera att det inte var något brutet.
Jag hade dragit av ett ligament i foten.
Så nu blir det lindad fot och kryckor ett tag framöver.
Det skulle förhoppningsvis läka av sig själv inom två veckor. Men om det inte blir bättre så måste jag tillbaka till sjukhuset.

Så nu blir jag hemma i helgen.
Hade ju två matcher som jag skulle döma också.
Skit att jag missar det! :(

Hoppas bara på att det går över fort!


Kommentarer
Postat av: Helena

Stackare:-( krya på dig vännen!!!

2013-04-19 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback