180413

Torsdag. Det innebär att jag ska jobba kvällen igen. Men det gör inget. Med detta skitväder som det är idag, då kan jag lika gärna jobba :P

Igår var jag ju ledig. Fick äntligen tummen ur och åkte iväg och hämtade mina nya domarkläder.
Det behövs nu när jag har 2 matcher att döma i helgen :)

Fick en ny tid för löptestet också.
Men självklart så krockar det, igen.
Jag ska iväg till käkkirurgen och fixa en del med visdomständer och jag vet inte allt vad det var.
Men som tur är så skulle det gå att lösa så att jag skulle få springa en annan dag :)
Hoppas bara på att jag klarar det då. Annars är det nog kört :(

I övrigt idag blir det inte mycket gjort. Ska passa på att mysa lite extra med Benjamin :)
Han är inne i en period nu där det händer så himla mycket med honom.
Han har börjat prata lite. Små ord som: mamma, pappa, hej och tack.
Då värmer det i mamma-hjärtat ❤
Men det känns verkligen som att jag missar så himla mycket nu när jag jobbar :(
Vi får väl se till att skaffa en bebis till snart så att jag kan få vara hemma igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback