160313

God morgon Tisdag!

Idag är det sista dagen av 6 på jobbet.
Imorgon är jag ledig. Det ska bli väldigt skönt.
Det tråkiga är bara att jag avslutar med 12-21 :P
Men jag är i kassan. Då brukar det gå väldigt fort så det är skönt :)

Jag har kommit igång med träningen ganska bra igen :)
Igår sprang jag hem från jobbet. Och så försöker jag att köra lite zumba också.
Imorgon ska jag nog köra ett pass igen :)
Plus att jag har börjat med en 30-dagars utmaning.
Squat challenge. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad sen när det är klart :)
Jag måste ju se till att komma i form tills vi åker till Turkiet om 1,5 månad.
Så nu har jag även satt ett vikt mål.
58kg har jag som målvikt. Drygt 5 kg kvar till det.
Har jag klarat 30kg så borde jag väl klara 5 till? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback