090413

God morgon!

Vilken bra helg vi har haft i Ullared!
Mycket prat, skratt och shopping :)
Resan både dit och hem gick väldigt bra och det kändes inte alls att det tog drygt 5 timmar, enkel resa.
Skönt! :)

Det var första gången sen Benjamin föddes som jag åkte iväg utan honom.
Det gick över förväntan!
Jag trodde att jag skulle sakna ihjäl mig, men vi hade väl så fullt upp med shoppingen så jag hade inte tid att tänka på det.
Men på kvällen när vi skulle lägga oss kom det över mig. Det kändes så tomt!

Men, nu är vi tillbaka i vardagen igen.

Idag var jag tvungen att ta ledigt från jobbet.
Det är dags för det årliga löptestet med domarklubben. Jag skulle ha jobbat till kl 21 egentligen. Men det är obligatoriskt att göra löptestet.
Och istället för att jag skulle jobba 3 timmar och hålla på med att byta, extra raster och sånt, så tog jag en semesterdag :)
Känner mig faktiskt lite nervös inför löptestet.
Tänk om jag inte klarar det?
Men, det är bara att kämpa sig igenom det jobbiga :)

Håll tummarna för mig ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback