030413

God morgon!

Idag har jag och Benjamin en riktig mys-morgon här hemma.
Nu när jag jobbar och Chrille är hemma så är det Chrille som går upp med Benjamin på morgonen.
Så idag när jag är ledig passade jag på att gå upp :)

Vi har myst i soffan framför Bolibompa. Byggare Bob verkar vara en favorit ;)
Tänkte att jag ska kolla om det finns på Netflix. Det borde det väl göra?

Satt och kollade igenom nyheterna imorse. Och tydligen har det varit två stycken jordskalv här i Värmland inatt.
Va blire?!

http://www.vf.se/nyheter/hammaro/jordskalv-vackte-varmlanningar-i-natt

Det känns som att jordskalv inte "hör hemma" här. Det är något som man hör om på nyheterna när det händer utomlands.

Nu ringde precis Sara. Hon behövde ha lite hjälp med att handla.
Hon är hemma och är sjukskriven nu pga foglossning, så det är väl kanske mer det sociala som hon vill åt, snarare än att hon behöver ha hjälp ;)

Så, jag ska ta att göra mig iordning sen åka iväg och möta henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback