Promenad

Idag har det varit perfekt promenad-väder!
Inte för varmt, inte för kallt.

Så jag tog med Benjamin och gick ner till stan.
En perfekt vända. 5 km på fin gångväg.
Tar ganska precis 1 timme.
Skönt :)

Gick till Haga Hallen och tog en lunch med mamma.
Tanken var att jag skulle ha gått vidare till Christine som fortfarande är hemma och har ont i magen, stackarn, och hålla henne sällskap en stund. Men när jag gick fick jag jätteont i benhinnorna.
När jag kom fram till Haga Hallen kunde jag knappt lyfta på fötterna.
Riktigt obehagligt!
Har aldrig haft så förut. Hade nya skor idag så jag vet inte om det var skorna som inte var bra.
Får ta dom andra nästa gång så får vi se om det blir bättre :)

När Chrille kom hem från jobbet lagade vi mat.
Idag blev det potatisgratäng med kassler i. Mums!

Plus att han hade köpt med choklad och vaniljcola till mig.
Han vet verkligen hur han gör mig glad :)

Nu ligger jag i soffan och har jordens matkoma. Så snart får det bli sängen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback