Pannbiff

Idag gjorde jag pannbiff, brunsås och potatis.
Allt hemmagjort! Eller ja, potatisen har jag inte odlat själv :P
Känner mig nöjd med att jag gjorde det och att det blev bra :)
Speciellt såsen. Här brukar det alltid bli pulversås annars.
Men inte idag :)

I övrigt har vi inte gjort särskilt mycket.
Detta jäkla skitvädret har jag ingen lust att gå ut i. Och hälsa på hos någon kan vi inte göra med Benjamin nu.

Jo, det kom en man hit och skulle påbörja arbetet med den nya fjärrvärmen.
Han gjorde inte särskilt mycket.
Typ kom hit, sågade ett stort hål i väggen - där fjärrvärmen kommer vara antar jag - och gick sen.
Kvar blev det massa sågspån som jag fick städa upp.
Är jag förvånad? Nej..
Det dumma var bara att jag inte hann dammsuga upp allt innan Benjamin hann krypa i det.
Så honom fick jag också dammsuga sen :P

Nu blir det snart sängen. Och imorgon blir det sovmorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback