Kaffe

Förut när jag satt och väntade på att Chrille skulle höra av sig och säga att dom var på väg hem så hörde grannen av sig och bjöd över mig på kaffe.

Självklart gick jag över!

Det är faktiskt pinsamt att säga att trots att vi har bott här i drygt 1,5 år så har jag fortfarande inte hälsat på hos någon av dom.
Skäms!

Men nu är en avklarad. Mycket trevligt var det! :)
Jag tycker också att det är så himla roligt att få se hur andra bor.
Man får så mycket inspiration :)

Nu är Chrille hemma. Det är så skönt att ha honom här igen :)

Han hade köpt med ett par riktigt snygga och ännu skönare mjukisar till mig.
Tack älskling! :)

Nu är det snart kvällen för mig.
Men innan det ska jag övertala Chrille att jag ska få sovmorgon imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback