Här ska det stå en rubrik

Nu har har precis tagit en dusch och bäddat ner mig i vår sköna säng :)

Jag och Chrille har varit iväg och spelat badminton med ett gäng från Haga Hallen.
Mamma erbjöd sig att komma hit och passa Benjamin under tiden så att vi skulle komma iväg båda två och få göra nått tillsammans.
Det var iofs inte så jobbigt för henne eftersom Benjamin låg och sov hela tiden :P

Men det var ändå så snällt av henne! :)

Det är iallafall himla skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt!
Än så länge är det dock bara två dagar i veckan.
Men det har gett resultat!

Har tappat drygt 5kg de senaste veckorna!

Så nu har jag drygt 7 kg kvar till invigningsvikten när jag blev gravid.

Så nu ger jag mig själv en klapp på axeln och är stolt över det jag har lyckats tappa än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback