120929

Igår hade vi en mycket trevlig kväll!
Freja och Christine kom hit.
Vi lyxade till det med grillat & Råstekt potatis med blåbärspaj och vaniljvisp till efterrätt.
Jag blir mätt på bara tanken!
Självklart åt vi alla alldeles för mycket och satt och klagade på diverse magont efteråt :P
Men gott var det!

Efter att vi hade ätit färdigt blev det fram med kortleken och spelade Gin Rummy.
Det har vi fasen inte spelat sen jag var gravid! När jag var gravid spelade vi det säkert minst en gång i veckan. Nu är det ett år sen vi gjorde det!
Lika roligt som vanligt och det tog lång tid. Som vanligt...

Idag på förmiddagen har jag varit väldigt effektiv.
Innan lunch hade jag:
*plockat ur och fyllt diskmaskinen.
*städat undan det värsta
*kört två maskiner tvätt
*betalat räkningar

Det känns bra!
Nu ska jag snart göra mig iordning.
Lite senare ska jag iväg till skattkärr för lite Mary Kay.
Trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback