120927

Nu är Chrille frisk igen så igår åkte vi äntligen hem.

Vi har haft det jättebra hos mamma och pappa ett par dagar, men det är ju alltid skönt att komma hem igen :)

Idag jobbar Chrille till kl 15. Sista dagen innan han ska vara pappaledig :)

Han har fått sitt schema ändrat lite också.
Förut har han jobbat kvällen varannan torsdag. Det blir, nu när dom har öppet längre, till kl 23.45.
Men nu jobbar han 07.30-15 istället.
Skönt! :)

Nu har jag precis lagt Benjamin. Och jag ska äta frukost och göra mig iordning .

Sen vid lunch kommer dit hit arbetare.
Vi ska ÄNTLIGEN börja installera den nya fjärrvärmen.
Det som skulle ha varit färdigt i sommars.
De sa att de skulle göra det mellan maj & augusti eftersom de behöver stänga av värmen några dagar så att det inte skulle bli för kallt.
Men gjorde dom det då? Nej!!
Plus att det tar mycket längre tid än några dagar.
Just nu är dom några gator ner och där har värmen varit borta i drygt 2 veckor, jag fattade det som att den fortfarande är borta. Dom har drygt 13 grader i huset.
Galet!
Så idag ska jag prata med dom och berätta att vi kommer hem med en nyopererad son när dom håller på här, hoppas att dom respekterar det och sätter lite fart!

Nej, dags för frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback