120924

Benjamin har bestämt sig för att vakna tidigare och tidigare nu dom senaste dagarna.
Från att ha sovit till ca 07.30 så har det gått till att vi idag gick upp 05.55.
Jag tycker inte att det känns helt okej!

Inte bara för att jag är trött då utan också för att dagen blir så jäkla lång när vi går upp så tidigt!

Nu ligger han och sover och jag ligger i soffan och vilar lite.

Det verkar som att Chrille börjar bli förkyld. Sämsta tajmingen någonsin!
Vi får avvakta lite och se hur han mår lite senare idag.
Blir det värre så åker jag och Benjamin till mamma och pappa och sover där inatt.

Jag tänker inte utsätta Benjamin för en förkylning nu! Så då är det bättre att åka hemifrån ett par dagar.

Ni får en uppdatering lite senare om hur det blir :)

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback