120922

Idag har det varit en ytterst lat dag.
Det tråkiga vädret har inte direkt lockat mig till att gå ut. Plus att jag har sovit så dåligt de senaste nätterna så jag är lite sliten nu.

Så det största projektet idag har varit att handla :P
Annars har jag och Benjamin bara haft det mysigt och busat här hemma :)

Jag lagade ris och kassler till lunch som även Benjamin fick lite av.
Det smaskade han mer än gärna i sig :)

Skönt att vi har börjat hitta lite saker som vi äter som han också kan äta och tycker om :)

Nu ligger jag och Chrille i soffan och kikar på hockeyn.

Jag har jordens matkoma.
Vi åt nachos till middag idag och av någon anledning så äter jag alltid lite för mycket när vi äter det så då blir jag helt förstörd efteråt :P
Så känner att det blir tidigt i säng idag också. Hoppas på att jag kan sova bättre inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback