120921

Jag fattar inte att det är fredag redan!
Veckorna bara rusar iväg, trots att vi egentligen inte för något speciellt.

Chrille åkte iväg till jobbet för en stund sedan. Han till 19 idag och en hela helgen :/

Får se vad jag och Benjamin kan hitta på.

Just nu är han lite snuvig..
Vet inte om det kanske kan ha lite sammankoppling med att han håller på att få tänder.
Någon som vet?

Iallafall, jag vill inte utsätta honom för att bli ännu sämre.
På tisdag är det bara en vecka kvar till operationen så då får han verkligen inte bli sämre!

Tänkte att jag ska ta mig in till stan sen och köpa koksaltlösning och försöka "rensa" näsan lite på honom och hoppas att det blir bättre.

Just nu ligger han och sover. Jag har passat på att plocka lite här under tiden.

Just nu sitter jag och funderar på hur vi vill göra här hemma.

Vi funderar dels på att flytta Benjamin till det större rummet.
Just för att det blir lite mer praktiskt när han blir större och kan leka på sitt rum.

Just nu är hans rum så litet att det är typ ingen plats till att leka.

Och så vill jag göra iordning i vardagsrummet.

Jag känner mig inte riktigt nöjd med vår tv-möbel.

Men det handlar om pengar också.
Man blir ju inte direkt rik av att gå hemma.

Så vi får se när allt detta händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback