120920

Chrille är iväg och tränar innebandy just nu. Tanken var att jag skulle köra lite zumba här hemma under tiden.
Men...
Jag är så sjukt trött så jag orkar verkligen inte!

Chrille kommer hem om drygt en halvtimme då blir det kvällsmat sen direkt i säng.

I vanliga fall brukar jag titta på Masterchef som börjar kl 22 på onsdagar och torsdagar,
Men igår såg jag typ 10 minuter sen somnade jag.
Gissar på att det blir nåt liknade idag :P

Idag åkte jag till mammas jobb när hon slutade och plockade upp henne.
Vi styrde bilen mot Bergvik där vi tog en fika, handlade lite och hann tillochmed titta på lite julklappar.
Det är skönt att börja titta på det redan nu så slipper jag stressa runt sen :)

Nu kurrar det i magen så det får bli en clementin i väntan på Chrille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback