120918

Nu har pappa precis åkt härifrån.
Han kom hit för att lämna lite saker som han behöver när han ska hjälpa oss att kitta om fönstren.
Snälla pappa! :)

Jag passade på att bjuda på lite fika när han ändå var här,

Det är alltid lika mysigt att träffa honom på tu man hand :)
Benjamin satt självklart med och tuggade på ett rån och flirtade med morfar :)

Idag passade jag på att göra matlådor till Benjamin samtidigt som jag ändå gjorde mat till mig och Chrille.

Gjorde en variant på mina köttbullar, kokade potatis och gjorde gräddsås till.
Det kan jag lova att Benjamin gillade!
Han åt som om att han inte hade fått mat på flera veckor.

Skönt att veta att det är något som funkar för honom iallafall :)

Nu sitter jag i soffan och tittar på när Benjamin kryper runt på golvet och leker med allt han får tag på :)?

Mammas lilla hjärta ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback