120914

Nu sitter jag och försöker framkalla lite bilder.

Det va så länge sen nu så måste verkligen ta tag i det.
Men det bara krånglar.. Det har gjort det i flera dagar och jag stör mig på det!

När jag väl tar tag i det så funkar det inte. Suck!

Så nu lägger jag ner detta.

Plutten ligger och sover och jag ska passa på att äta lunch.

Idag blir det plättar. Jag har köpt ICAs färdiga.
Supergoda och det är bara att värma i mikron.

Kunde inte bli smidigare! :)

Jag sitter och väntar på att Chrille ska höra av sig och säga när dom åker hem. Men det blir ju aldrig :(

Pratade med honom för drygt en timme sen och då var dom inte ens i närheten på att börja åka hemåt :(

Förhoppningsvis blir det snart.

Jag saknar ju honom! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback