120912

God morgon!

Idag är det mycket bättre med Benjamin!
Han har sovit hela natten, vaknade dock sex.. Men ändå :P

Och på stjärten ser det också mycket bättre ut.
Det är inte helt borta och han har fortfarande ont när jag byter blöja.
Men det är på rätt väg iallafall :)

Jag öste på bephanten nu igen innan jag la honom och sen när han vaknar så ska han få vara naken och lufta lite :)

Jag glömde ju förresten att berätta igår att vi har fått tid till operationen!

Det känns dumt att vara glad över att det äntligen är dags men det ska bli så himla skönt när det är över!

Men, iallafall, 3/10 är det dags.
Dock ska vi vara där kl 8 dagen innan för inskrivning röntgen och lite sånt.

Måste ringa och prata mer försäkringsbolaget och kolla om vi kan få en hotellnatt.

Vi kan ju inte behöva sova hemma, för då måste vi ju åka mitt i natten.
Det har jag verkligen inte lust med!

Jag får ringa och kolla vad dom säger.

Det löser sig nog i vilket fall. Det är ju bara att gilla läget även om vi inte får ta in på hotell :)


Kommentarer
Postat av: helena

Hej! kan tipsa om Silon salva för röda stjärtar, den är Kanon! har hemma om du vill testa iaf;-)
Klart ni ska sova över, finns det inte ett patienthotell på sjukhuset, ring o hör med dom. Helena (grannen)

2012-09-12 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback