120223

Då var ytterligare en vecka slut.

Vi har inte gjort särskilt mycket idag egentligen.
Chrille jobbade till kl 14. Efter det åkte vi direkt till bergvik och köpte koksaltlösning i pipetter.
Benjamin är fortfarande snuvig och vi håller alla tummar för att koksaltet ska hjälpa.
Jag börjar verkligen bli riktigt nervös för att operationen ska bli inställd.

Jag vill inte vänta mer!!!

Imorgon är det en vecka kvar tills vi åker. Så har inte Benjamin blivit bättre i mitten på veckan så måste jag ringa till Sahlgrenska och kolla med dom hur vi ska göra.

Han har ju torts allt inga andra tecken på att han är sjuk, ingen eller så.
Det enda är att näsan rinner.
Men det måste väl vara bättre att det rinner än att han är tät.
Eller??

Nå ja. Det är igen idé att jag stressar upp mig över det nu. Det finns ändå inget mer jag kan göra just nu.

Så därför har jag bäddat ner mig i sängen :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback