121029

När Benjamin döptes fick vi en ängel av kyrkan. Den hängde vi upp i ett träd där alla som döptes i den kyrkan under detta året fick hänga upp sin ängel.
Igår var det en gudstjänst för dom som har hängt sina änglar där och efter skulle man få ta med den hem.
Tror ni inte att jag totalt har glömt bort det!?
Jag stod nyss och tittade igenom anslagstavlan och såg lappen.
Jag har tillochmed glömt att skriva upp det i kalendern!
Det har varit så mycket planerat under helgen så jag har inte ens haft en tanke på det.
Måste ringa till kyrkan sen och se om vi kan få ängeln skickad hem eller om vi kan hämta den senare.

Idag börjar Chrille jobba igen.
Han har redan varit hemma i 4 veckor!
Herre, va fort det har gått!
Jag har lite blandade känslor för detta.
På ett sätt ska det bli skönt att få tillbaka vardagen med alla rutiner, träning och så. Men å andra sidan så är det väldigt skönt att ha honom hemma.

Men men. Vi lär väl kunna fördriva tiden ändå.
Jag har även sagt att från 1:a november kan jag börja jobba lite extra.
Jag kommer inte ha några fasta tider till en början utan kommer bara stå som inringare.
Vi får se hur det blir. Jag känner mig egentligen inte alls redo för att börja jobba.
Jag typ saknar ihjäl mig efter Benjamin när han ligger och sover. Hur ska inte inte bli om jag jobbar då?
Men, det kanske blir bättre när jag väl har börjat.
Plus att vi ska börja med att gå till öppna förskolan nu när Benjamin är opererad och det läker fint :)

Så, som sagt, vi lär få tiden att gå även om Chrille jobbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback