121025

Varje dag denna vecka har jag något planerat så jag har verkligen inte ens hunnit tänka på att blogga.

Vi har börjat planera julklappar för fullt. Och nu har vi börjat fundera på vad vi ska köpa till mamma när hon fyller år.
Hon fyller 50 unga år i december och vi har inte en aning om vad vi ska köpa.
Svårt det där!
Vad ger man till någon som redan har allt?

Nåja.
Idag ska jag hämta Christine kl 13.15 när hon slutar.
Innan det ska jag hinna duscha och göra mig iordning, städa lite och handla.
Efter att vi har kommit hem ska jag hinna laga mat, baka och förbereda inför kvällens spa-klass som ska vara här hemma.
Full fart med andra ord.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag nog väcka Chrille så att jag kan sätta fart på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback