121019

God morgon fredag!

Idag gick vi upp kl 07.45. Skönt att det inte är 06 längre *peppar peppar*.

Denna helgen är fullproppad.
Idag ska vi in till stan och fixa lite, får se om jag kanske passar på att titta på lite julklappar när vi ändå är i stan :)

Vi ska till tågstationen och hämta ut biljetter till Göteborg. 9/11 bär det av hela helgen. Mysigt! :)

Imorgon ska vi på födelsedagfest.
Joakim (min systers pojkvän för er som inte vet), hans bror och hans tjej har hyrt en lokal och ville att vi skulle komma.
Roligt att dom ville det, så det är klart att vi går dit :)

Benjamin ska sova hos sin farmor och farfar som snällt ställer upp och passar honom :)
På söndag åker vi dit och hämtar honom och passar på att träffa Chrilles syster med familj. Vi har inte träffat dom sen vi kom hem från operationen så det är dags nu!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen är det dags att byta bajsblöja märker jag. Det luktar inte blommor direkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback