121013

Idag har varit en bra dag.
Benjamin har de senaste dagarna sovit till ca 8-8.15 och jag känner mig helt utvilad när han vaknar.
Så himla skönt att inte vara helt död när han vaknar, så att jag orkar leka med honom direkt efter att jag har fått i mig mitt kaffe. Utan kaffe blir det inget bra :P

Vid lunch åkte jag och Benjamin till skattkärr där vi träffade Sara, Joakim och Axel för första gången på flera veckor!
Så himla mysigt att få träffa dom igen. Och herre vad Axel har växt!

På eftermiddagen kom Freja och Christine samt Benjamins gudfar Tony och skulle titta på hockeyn.
Jag och Christine åkte iväg till affären och köpte lite snacks.
Det blev gurka och morötter, självklart med dip till också :)
Tur för Christine att vi hade en påse med chips hemma.
Jag har nog aldrig träffat någon som älskar chips och dip så mycket som hon gör ;)

Jag hade dock sett fram emot att få träffa Rebecka, Benjamins gudmor, och få se henne en sista gång med bebismage innan bebisen kommer.
Men hon orkade inte tyvärr. Och jag förstår henne! Bebisen skulle ha kommit för en vecka sedan och jag vet verkligen hur obekväm man känner sig då!
Vi kanske kan hoppa förbi en sväng där imorgon, om det inte är bebis på väg :)

Freja och Christine har precis gått och jag har bäddat ner mig i sängen.
Lite tidigare än vanligt men det får man ibland ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback